Post für mich! / Post for me!

Soeben war der Postmann da und brachte mir ein Päckchen vom Stoffversand meines Vertrauens:ssl21965.jpg Das ist wie Geburtstag haben, so zwischendurch… . Jetzt werde ich wieder nicht zur Ruhe kommen, denn der rote Shiboristoff ist für eine Käuferanfrage und welche Stoffe ich für die Tunika verwenden werde, bedarf reiflicher Überlegung… und was ich mit dem Swallows-stoff machen werde, weiß ich noch so überhaupt nicht, aber ist er nicht schön? Ein Schätzchen! ssl21966.jpgThe postman just arrived and brought a parcel by my favourite mail-order fabricshop. It’s like having birthday in between… Now I won’t find rest again, because the red shibori is for a custum-order, the tunic pattern requires long and thorough thoughts on which fabric to use and I don’t have the slightest idea, what to do with the swallows, but isn’t it a real beauty? 

0 Responses to “Post für mich! / Post for me!”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s





%d bloggers like this: